FAQ
Vind hier alle antwoorden over jou vragen!

De Nabro regels
Natuurlijk hebben wij binnen Nabro een aantal regels. Dit om discussie's en ruzie's te voorkomen. Hieronder staan enkele regels opgesteld waaraan iedere Nabro zich moet houden.
- Je geeft geen accountgegevens door van een andere Nabro (waarschuwing)
- Zeuren om staff helpt niet. Word dit gedaan? Dan word je in de lijst gezet en worden jou sollicitatie's niet meer bekeken. (Permanent uitgesloten in de sollicitatie's)
- Geen reclame maken voor andere hotels of website's. (Permanent IP ban)
- Het gebruiken van een VPN is niet toegestaan. (Permanent IP ban)
- Reclame op de website in reactie's of gastenboeken zijn niet toegestaan. (Permanent IP ban)
Onze medewerkers verbannen niet snel een lid. Tenzij hij / zei zich 1 van deze regels overtreed. Je word altijd eerst gewaarschuwd, vervolgens bij 3 waarschuwingen krijg je een verlopige ban. Doe je dit meermaals, dan word je account permanent verbannen van Nabro hotel.
Heb je een vraag? Valt iemand jou lastig? Neem dan contact op met onze medewerkers via de helptool op de website, of via de helptool in de client.